Navigatie overslaan

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies in.
Lees meer over ons cookiebeleid.

Klantportaal tijdelijk niet bereikbaar. Lees hier meer

Meest gezocht

Mijn gebouw

Zo gaat WarmteStad om met het coronavirus

Zo gaat WarmteStad om met het coronavirus

Ook WarmteStad heeft te maken met de gevolgen van het coronavirus. Om uitbreiding van het virus tegen te gaan en te vertragen hebben wij een aantal maatregelen genomen. We volgen hierbij de richtlijnen van de overheid. Deze maatregelen duren tot minimaal 6 april.

Over onze warmtelevering in uw woning hoeft u zich geen zorgen te maken, dat is onze eerste prioriteit! We hebben afspraken gemaakt over de werkzaamheden die de continuïteit van onze warmtelevering garanderen. Mocht zich een storing voordoen, dan kunt u contact opnemen met ons op de gebruikelijke manier. We doen er dan alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Maatregelen

Om de gezondheidsrisico’s voor ons personeel zoveel mogelijk te beperken en de verspreiding van het virus tegen te gaan, hebben we wel een aantal maatregelen getroffen.

  • Medewerkers werken thuis, tenzij dit niet mogelijk is vanwege de continuiteit van onze warmtelevering.
  • Alle bijeenkomsten, vergaderingen op en bezoeken aan ons kantoor zijn afgezegd; Dit geldt ook voor de bijeenkomsten met de VVE’s van Blok 7 en 8 van de Grunobuurt.
  • Preventief onderhoud aan installaties wordt zoveel mogelijk uitgesteld, tenzij het urgent is vanwege dreigende leveringsonderbreking.
  • Werkzaamheden waarbij we bij klanten thuis moeten komen worden indien mogelijk tot tenminste 6 april uitgesteld. We proberen fysieke ontmoetingen zoveel mogelijk te beperken. De onderhoudswerkzaamheden in de Grunobuurt Blok 6 worden tot nader orde uitgesteld. Als de situatie het weer toelaat,dan nemen we weer contact op met deze bewoners om een nieuwe afspraak te maken.
  • De inzet is om de aanleg van ons warmtenet in Paddepoel wel binnenkort af te ronden om de bereikbaarheid te bevorderen. We hanteren hierbij strikte hygiënemaatregelen: de medewerkers van onze aannemers werken in de buitenlucht en houden afstand, ook tot omwonenden.

Wat merkt u hiervan?

Zoals gezegd stellen wij alles in het werk om de continuïteit van de levering en kwaliteit van warmte te garanderen. Daar zijn wij op voorbereid! Wel vragen we klanten om alleen contact op te nemen voor dringende zaken, om overbelasting te voorkomen. Het gaat hierbij om bijvoorbeeld storingen of dringende betalingsaspecten. In het geval er een huisbezoek nodig is zal een medewerker de klant vragen of deze gezondheidsklachten heeft. Zo nodig nemen we samen met de klant passende maatregelen. In eerste instantie proberen we om een storing op afstand op te lossen, waarbij we mogelijk enige medewerking van van de klant vragen. Het gaat in dit geval om een eenvoudige handelingen, zoals bijvoorbeeld het indrukken van een reset-knop. Huisbezoeken worden enkel gepland tussen 08.00 en 20.00. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Heeft u vragen?

Bent u klant en heeft u naar aanleiding hiervan vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dit kan via klantenservice@warmtestad.nl of telefoon (050) 368 87 00. Onze medewerkers staan voor u klaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.00. In verband met de huidige maatregelen omtrent het Corona virus, zijn onze medewerkers vanaf 30 maart van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar. Deze tijden zullen we aanhouden tot de richtlijnen van het kabinet weer aangepast worden.