Navigatie overslaan

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies in.
Lees meer over ons cookiebeleid.

Meest gezocht

Mijn gebouw

Storingen & werkzaamheden

Wij zijn flink aan het werk. Lees hier wat we doen en waar.

Actuele storingen

0

In verband met een lekkage hebben een aantal woningen geen warm water.
 

Wat merk je hiervan? Je hebt op dit moment geen warm water. 


Er is een leiding lek waar ons warme water doorstroomt. De gebouweigenaar zet alles in werking om deze lekkage zo snel mogelijk te verhelpen. Dit gaat vandaag helaas niet meer lukken. We vinden dit erg vervelend. Hierdoor kunnen wij nu geen warmte leveren bij een aantal bewoners van de Campus Zonnelaan (huisnummers 19,20,22,23 met toevoegingen a,b,c en d). De bewoners worden hierover via de mail geïnformeerd door de beheerder van deze locatie. 
 

Update 16.30 uur: De lekkage is verholpen en de woningen hebben weer warm water

Heb je vragen of problemen? Neem dan contact op met de beheerder (Holland2Stay) van het gebouw op telefoonnummer: 085 - 744 11 91. 

Bericht voor het laatst bijgewerkt: dinsdag 18 november 16.05 uur
Wij hebben meerdere telefoontjes gehad van bewoners van de Boraxstraat die op dit moment geen warm water hebben. Op dit moment is een monteur onderweg om te kijken of er een collectieve storing is. 
 

Wat merk je hiervan? Je hebt op dit moment geen warm water. 

Update 14.00 uur: Het probleem is verholpen. Wel duurt het nog ongeveer 2 uur voordat het water weer op temperatuur is. We verwachten dat je rond 16.00 uur weer warm water hebt. 

Update 16.05 uur: Op dit moment kunnen wij op afstand niet zien of de installatie waar jouw woning op aangesloten is goed werkt. We kunnen nu niet zien of de temperatuur van het water warm genoeg blijft. Daarom gaan we om 17.00 uur een aanpassing doen aan de installatie. Het kan zijn dat dit ervoor zorgt dat je tijdelijk geen warmte of warm water hebt. Wij houden je via deze pagina op de hoogte.
 

Update 19.00 uur. De storing is opgelost. Er is weer warm water.

 

Mocht je nog problemen ondervinden, bel ons via 050 - 368 87 00. 

Geplande werkzaamheden

1

Werkzaamheden Acacialaan/Esdoornlaan

3 november 2025 t/m 18 december 2025

We zijn begonnen op het kruispunt Acacialaan/Esdoornlaan (fase 1). Deze werkzaamheden zouden in oktober klaar zijn, maar de werkzaamheden lopen helaas uit. Dit heeft vooral te maken met de weersomstandigheden. We verwachten dat het kruispunt uiterlijk 14 november weer toegankelijk is. Fase 2 is in een afrondende fase en daarom starten we de laatste fases nu op.

 

Fase 3: 03-11-2025 tot 28-11-2025

In deze fase leggen we de warmteleidingen aan vanaf de Berkenlaan via het achterpad van de woningen aan de Acacialaan nummers 1 t/m 9.

Dit doen we door een boring. Hiermee voorkomen we dat de achteruitgang van de woning onbereikbaar is.

De speeltuin is in deze periode niet beschikbaar, omdat de leiding daar komt. De speeltuin wordt na de werkzaamheden weer in de oude staat teruggebracht.

 

Fase 4: 10-11-2025 tot 18-12-2025

We leggen de warmteleidingen aan in het voetpad aan de zuidzijde van de Prunusstraat vanaf de Elzenlaan richting de Esdoornlaan.

Je kunt gebruik maken van het voetpad aan de noordzijde van de Prunusstraat.

We zorgen voor bruggetjes over het voetpad zodat alle woningen bereikbaar blijven vanaf de straat.

 

Lees hier verder: Werkzaamheden Acacialaan/Esdoornlaan - WarmteStad

 

Vervelend, een storing

Wij doen ons uiterste best om warmte en warm water te leveren. Helaas kan er een storing plaatsvinden. Bekijk hier overzicht van het aantal storingen dat we per jaar hebben gehad en of je in aanmerking komt voor een vergoeding en hoe je deze vergoeding aanvraagt.

Storingsrapportages en regelingen

Storing melden

Last van een storing? Vervelend. We komen eraan! Bel ons via 050 - 368 8700. We staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor je klaar.

050 - 368 87 00