Navigatie overslaan

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies in.
Lees meer over ons cookiebeleid.

Filter reinigen Plutolaan: geen warmte en warm water tussen 10.00 en 11.00 uur. Storingen 

Meest gezocht

Mijn gebouw

Huurder woningcorporatie? En meer weten over het warmtenet? Laat je goed informeren

Huur jij bij een woningcorporatie en wil je meer weten over een mogelijke overstap naar het warmtenet? Maar hoor je ook tegenstrijdige of onvolledige verhalen over de kosten, de warmte in huis en de gevolgen voor jou? Dat begrijpen we. Er gaan veel verhalen rond over (landelijke) warmtenetten, en dat kan zorgen voor onzekerheid. 

Goed geïnformeerde keuze 
Daarom zetten we de feiten graag helder voor je op een rij. Je leest wat een overstap voor jou betekent, wie de tarieven bepaalt en waarom je met het warmtenet gemiddeld niet meer betaalt dan met gas. Zo kun je zelf een goed geïnformeerde keuze maken.

Lees alles over het Groningse warmtenet


Spreekuren: kom langs
Ook ben je altijd welkom op onze wekelijkse spreekuren in Selwerd, Vinkhuizen en Kostverloren. 

  • Kostverloren: elke maandag 13.00 – 16.00 uur, Jacob van Ruysdaelstraat 30
  • Vinkhuizen: elke dinsdag 9.00 – 13.00 uur, Stuif es in, Platinalaan 297
  • Selwerd: elke woensdag 13.00 – 16.00 uur, infopunt Sunny Selwerd, Eikenlaan 11

 

Bel of mail ons
Wil je meer informatie? Of heb je andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op werkdagen: 050 - 368 87 00 of stuur een mail naar: klantenservice@warmtestad.nl.

Lees alles over het Groningse warmtenet

Als jouw woning wordt aangesloten op het Groningse warmtenet, geven we samen met je woningcorporatie uitleg over wat dit voor jou betekent en hoe het proces eruit ziet.

Lees meer over wat het voor je betekent