Navigatie overslaan

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies in.
Lees meer over ons cookiebeleid.

Meest gezocht

Mijn gebouw

Als ik ben overgestapt op het warmtenet en ik ben niet tevreden kan ik bij WarmteStad, mijn verhuurder of Grunneger Power terecht

Wist je dat je wanneer je de overstap hebt gemaakt en je niet tevreden bent, bij ons, je verhuurder of Grunneger Power terecht kan? Als je de overstap hebt gemaakt van gas naar warmte en je maakt je zorgen over zaken, dan heb je de mogelijkheid om lid van ons klantenpanel te worden. Daar kun je meepraten over allerlei zaken die voor jou maar ook voor andere klanten belangrijk zijn. Dat geldt voor woningeigenaren en huurders.   Als je je huis huurt, kun je terecht bij je woningcorporatie. Zij hebben regelmatig contact met WarmteStad en behartigen de belangen van de huurders van hun woningen. Ben je woningeigenaar, dan kun je je aansluiten bij Grunneger Power. Zij behartigen de belangen van woningeigenaren en ook zij zitten regelmatig met WarmteStad aan tafel om deze belangen onder de aandacht te brengen als daar behoefte aan is.

In Groningen werken we stap voor stap aan een toekomst zonder aardgas. Dat betekent dat we onze huizen op een andere manier gaan verwarmen. WarmteStad is door de gemeente opgericht om daarbij te helpen. Dit doen we door woningen en gebouwen in stad aan te sluiten op ons publieke warmtenet. We kunnen ons voorstellen dat je daar nog wel wat vragen bij hebt. Kijk op onze pagina www.warmtestad.nl/feiten-warmtenet voor meer feitjes over het warmtenet in Groningen.