Verhuizen
-
Ik ga verhuizen, maar blijf klant van WarmteStad. Hoe kan ik mijn adres aanpassen?
U kunt zowel de aanmelding als afmelding regelen via onderstaande link. De volgorde is niet van belang. U meldt zich dus af voor het oude adres en u meldt zich aan voor het nieuwe adres. Als u geen inloggegevens heeft, kunt u zich afmelding met behulp van uw klantnummer. U vindt uw klantnummer op uw jaarafrekening. Als u klant blijft bij WarmteStad, behoudt u uw klantnummer.
-
Zijn er kosten verbonden aan een verhuizing?
Nee, er worden geen administratiekosten in rekening gebracht bij uw verhuizing.
-
Ik ga verhuizen, hoe moet ik me afmelden?
U kunt zich afmelden via onderstaande link. Als u geen inloggegevens heeft, kunt u zich afmelden met behulp van uw klantnummer. U vindt uw klantnummer op de jaarafrekening.
Niet gevonden wat u zoekt?
Wij staan voor u klaar
Wilt u snel geholpen worden? Neem dan direct contact met ons op.