Aan- en afmelden
-
Hoe word ik klant bij WarmteStad?
Helaas kan nog niet iedereen klant worden bij WarmteStad. We sluiten eerst gebouwen en projecten aan die op de route van het warmtenet liggen en nog geen particuliere klanten. Wij hopen dat dit in de toekomst wel mogelijk zal worden. Dus heb je geen bericht gehad dat WarmteStad de leverancier zal worden van je warmte en instructies dan kun je je helaas ook niet aanmelden via onze website.
-
Welke datum moet ik invullen als ik me aanmeld als klant?
Als u zich aanmeldt als nieuwe klant moet u zich aanmelden met de datum die op uw huur- of koopcontract staat. Dat is de ingangsdatum. Dat u pas later verhuist en echt gaat wonen in uw nieuwe woning is niet belangrijk.
-
Hoe maak ik een account in mijnwarmtestad.nl
Om een account aan te maken gaat u op de website naar het balkje ‘inloggen’ dat rechtsboven op de pagina staat. Op de vraag ‘nog geen inloggegevens? Maak een account’ klikt u door. Voor het aanmaken van account heeft u uw klantnummer nodig. Deze staat op de factuur. Op het formulier vult u uw gegevens in en daarmee heeft u uw account gemaakt.
Wat kan er allemaal geregeld worden op mijn.warmtestad.nl?
- Uw persoonlijke gegevens wijzigen zoals een bankrekeningnummer
- Een verhuizing doorgeven
- Het energieverbruik inzien (vanaf medio 2021)
- Het maandelijkse voorschotbedrag wijzigen
- Inzien van uw facturen en jaarafrekeningen en betalen via Ideal;
- Aan of afmelden als klant
-
Ik ga verhuizen, maar blijf klant van WarmteStad. Hoe kan ik mijn adres aanpassen?
U kunt zowel de aanmelding als afmelding regelen via onderstaande link. De volgorde is niet van belang. U meldt zich dus af voor het oude adres en u meldt zich aan voor het nieuwe adres. Als u geen inloggegevens heeft, kunt u zich afmelding met behulp van uw klantnummer. U vindt uw klantnummer op uw jaarafrekening. Als u klant blijft bij WarmteStad, behoudt u uw klantnummer.
-
Zijn er kosten verbonden aan een verhuizing?
Nee, er worden geen administratiekosten in rekening gebracht bij uw verhuizing.
-
Ik ga verhuizen, hoe moet ik me afmelden?
U kunt zich afmelden via onderstaande link. Als u geen inloggegevens heeft, kunt u zich afmelden met behulp van uw klantnummer. U vindt uw klantnummer op de jaarafrekening.
-
Ik ben een nieuwe klant, hoe kan ik me aanmelden?
U kunt zich als nieuwe klant per de datum van sleuteloverdracht aanmelden via onderstaande link. U heeft geen inloggegevens nodig.
WarmteStad heeft een klantenportaal mijn.warmtestad.nl. Hiermee kunnen klanten nog eenvoudiger hun energiezaken regelen.
Wat kan er allemaal geregeld worden op mijn.warmtestad.nl?
- Aan of afmelden als klant
- Uw persoonlijke gegevens wijzigen zoals een bankrekeningnummer
- Een verhuizing doorgeven
- Het energieverbruik inzien (vanaf medio 2021)
- Het maandelijkse voorschotbedrag wijzigen
- Inzien van uw facturen en jaarafrekeningen en betalen via Ideal;
Niet gevonden wat u zoekt?
Wij staan voor u klaar
Wilt u snel geholpen worden? Neem dan direct contact met ons op.