Wij helpen je graag!

Wil je meer informatie? Of heb je andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Vul ons contactformulier in

Als je liever je vraag per mail stelt, kun je onderstaand contactformulier invullen. Na ontvangst van je mail nemen we binnen 5 werkdagen contact met je op.

Klachtafhandeling
Heb je een klacht of opmerking? Geef dit dan vooral aan ons door via onderstaand formulier of mail ons via deze link. 

Heb je een klacht over de afhandeling van het energie prijsplafond? Ga naar Geschillencommissie Energie Prijsplafond voor meer informatie.

Schadeafhandeling

Het kan zijn dat je, bijvoorbeeld door onze werkzaamheden, letsel hebt opgelopen of schade hebt aan je eigendommen. Dat vinden we erg vervelend. In de meeste gevallen vergoedt je eigen verzekeraar de schade. Wij verzoeken je daarom de schade eerst te melden bij je eigen verzekering.

Als je eigen verzekering de schade niet uitkeert ontvangen wij daarvan graag bericht en vragen wij je het volgende aan ons toe te sturen:

  • omschrijving van wat er gebeurd is, waar en wanneer het gebeurd is
  • jouw gegevens; naam, adres, telefoonnummer en emailadres
  • afwijzing van de verzekering
  • foto’s van de schade
  • nota’s
  • (herstel)offertes
  • eventuele schadevaststellingen
  • ander bewijs van de schade

Je kunt deze informatie hier naartoe sturen. Dan nemen we uiterlijk 5 dagen na ontvangst van de melding contact met je op.