Deze webpagina is voor het laatst bijgewerkt om 9.45 uur.
Er is een storing bij onze warmtebronnen in Europapark. Je hebt hierdoor geen warmte en warm water.
Wanneer is de storing opgelost? Op dit moment weten wij nog niet wanneer de storing is opgelost. Onze monteurs zijn onderweg om de storing op te lossen.
Wat moet je zelf doen? De meeste bewoners hoeven zelf niks te doen. Zodra de storing is verholpen heb je weer warmte en warm water. De bewoners van De Nieuwe Linie moeten na de storing hun afleverset resetten. Na de reset hebben zij ook weer warmte en warm water
Update 9.45 uur: De storing is opgelost. Wij houden de temperatuur goed in de gaten. Staat je warmtepomp in storing? Reset deze dan.
Update 9.15 uur: Bij bewoners van de Nieuwe Linie staat de warmtepomp waarschijnlijk in storing. Als je warmtepomp in storing staat kun je deze resetten.
Update 8.45 uur: Onze monteurs hebben de bronnen herstart. Zij zijn nu de oorzaak van het probleem aan het onderzoeken.
Update 8.15 uur: De storing is bij ons gemeld. Onze monteurs zijn onderweg om de storing op te lossen
Sorry voor het ongemak!
Heb je nog geen warmte of warm water of heb je een andere vraag? Bel ons via 050 - 368 87 00.