Navigatie overslaan

Om jouw bezoek aan onze website nóg makkelijker en persoonlijker te maken zetten we cookies in.
Lees meer over ons cookiebeleid.

Meest gezocht

Mijn gebouw

Storingen & werkzaamheden

Wij zijn flink aan het werk. Lees hier wat we doen en waar.

Actuele storingen

0

Er zijn op dit moment geen actuele storingen.

Geplande werkzaamheden

4

We sluiten elke werkdag (maandag tot en met vrijdag) woningen van jouw gebouw aan op het warmtenet. Aan het einde van de dag ontluchten we het systeem. Dit doen we tussen 14.30 en 16.00 uur. Het kan zijn dat je in die periode even geen warmte en warm water hebt. 

Wat merk je hiervan? Het kan zijn dat je dagelijks tussen 14.30 en 16.00 uur geen warmte en warm water hebt.

Tot wanneer duren de werkzaamheden? We sluiten elke werkdag woningen aan. We verwachten in september klaar te zijn.

Alle bewoners van jouw gebouw hebben een brief gehad van Groningse Panden over deze dagelijkse onderbreking.


Sorry voor het ongemak!

Heb je vragen? Onze medewerkers staan op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur voor je klaar. Bel ons via 050 - 368 87 00.


De Bisschop Bekkerschool sluiten we aan op het warmtenet. Daarvoor breiden we het warmtenet uit in de Siriusstraat.  Dit zorgt helaas voor overlast. Daarom hebben we de werkzaamheden in twee fasen opgedeeld. We beginnen op maandag 16 juni en zijn uiterlijk donderdag 31 juli klaar. Lees meer

Vanaf maandag 7 juli is op de Zernike Campus het fietspad tussen het Blauwburgje en het ACLO Sportcentrum tot 1 augustus afgesloten. Fietsers en voetgangers kunnen in deze periode geen gebruik maken van deze toegangsroute tot de Campus. Een omleidingsroute is ter plekke aangegeven. Lees verder

Op woensdag 13 augustus zijn er werkzaamheden aan de installatie. De gebouwen Kolenpark en Nieuwe Linie hebben tijdens de werkzaamheden geen warmte en warm water. De werkzaamheden zijn vna 9.00 tot 17.00 uur.

Wat gaan we doen? We passen het leidingwerk aan.

Waarom doen we dat? We passen het leidingwerk aan om alle gebouwen te kunnen voorzien van voldoende warmte.

Wanneer zijn de werkzaamheden? De werkzaamheden zijn op woensdag 13 augsutus van 9.00 tot 17.00 uur.

Wat merk je hiervan? Tijdens de werkzaamheden heb je geen warmte en warm water. 

Wat moet je zelf doen? Bewoners van de Nieuwe Linie moetne hun warmtepomp resetten na de werkzaamheden.

 

Heb je vragen? Onze medewerkers staan op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur voor je klaar. Bel ons via 050 - 368 87 00.

Vervelend, een storing

Wij doen ons uiterste best om warmte en warm water te leveren. Helaas kan er een storing plaatsvinden. Bekijk hier overzicht van het aantal storingen dat we per jaar hebben gehad en of je in aanmerking komt voor een vergoeding en hoe je deze vergoeding aanvraagt.

Storingsrapportages en regelingen

Storing melden

Last van een storing? Vervelend. We komen eraan! Bel ons via 050 - 368 8700. We staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor je klaar.

050 - 368 87 00